۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۵۷

فرماندار زنجان:

محیط زیست با صدمه زنندگان به محیط زیست قاطعانه برخورد کند

محیط زیست با صدمه زنندگان به محیط زیست قاطعانه برخورد کند

زنجان-فرماندار زنجان گفت: اداره کل محیط‌زیست در مقابل کسانی که در پی صدمه زدن به محیط‌زیست هستند کوتاه نیامده و با آنها برخورد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید  فرخی  ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه اداره حفاظت از محیط‌زیست شهرستان زنجان  مهم‌ترین وظیفه اداره محیط‌زیست شهرستان را حفاظت و داشتن دغدغه رعایت ضوابط در کنار  توجه به توسعه صنعتی عنوان کرد و افزود: اداره کل حفاظت از محیط‌زیست و همچنین تمامی ادارات کل در مقابل کسانی که در پی صدمه زدن به محیط‌زیست هستند کوتاه نخواهد آمد.

وی در ادامه با بیان اینکه عدم وجود نمایندگی برخی ادارات و دستگاهها در شهرستانها، به عنوان یک مشکل اساسی برای شهرستانهای  استان است ادامه داد: وجود نمایندگی ادارات باعث توسعه و پیشرفت شهرستان زنجان در حوزه های مختلف خواهد شد.

فرماندار زنجان ادامه داد: وجود نمایندگی ادارات در شهرستانها و تنفید اختیارات ادارات کل به ادارات شهرستانی  باعث رشد و توسعه شهرستانهای استان خواهد شد و با کم شدن حجم کار ادارات استانی زمینه انجام امور هماهنگی، پشتیبانی و نظارت عالی برای ادارات استانی فراهم خواهد شد.

فرخی، ارتباط راحت صنعت گران و نظارت درست اداره محیط‌زیست بر واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان زنجان را عمده دلیل استقرار محیط زیست شهرستان زنجان در محدوده شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان عنوان کرد.

وی، دریافت رتبه اول بین ادارات کل حفاظت از محیط‌زیست کشور را به مدیریت و مجموعه کارکنان این اداره کل تبریک گفت و این موفقیت را حاصل همدلی، همفکری و هماهنگی بین همکاران اداره کل محیط زیست استان دانست.

فرماندار زنجان از ساخت ساختمان جدید فرمانداری شهرستان زنجان خبرداد و گفت: ساختمان جدید فرمانداری شهرستان زنجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

کد خبر 2863213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha